آ

  • آذر، مرسا شناسایی و ارائه شبکه مضامین مربی‌گری سازمانی برای مدیران دانشگاه‌ها [دوره 15، شماره 54، 1400، صفحه 80-90]

  • آزادیان بجنوردی، ماه رابطه نگرش معلمان نسبت به تغییر و فرسودگی شغلی در دوران کووید-19 با نقش واسطه‌ای پذیرش آموزش مجازی [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 143-152]

ا

  • ابوالمعالی الحسینی، خدیجه اثربخشی آموزش صلح بر شایستگی تحصیلی و جهت‏گیری مثبت دانش‌آموزان نسبت به مدرسه [دوره 15، شماره 53، 1400، صفحه 83-97]

  • احمدی، فضل اله مرور نظام‌یافته رهبری اثربخش در دانشگاه‌های علوم پزشکی [دوره 15، شماره 54، 1400، صفحه 5-18]

  • اخوان تفتی، مهناز اثربخشی بازی‏ درمانی مبتنی بر ارتباط والد-کودک بر تنظیم هیجان و نشاط ذهنی دانش‏آموزان با ناتوانی‏های یادگیری در شرایط همه‏گیری کووید  [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 5-16]

  • اسدی، علی ارائه الگوی نظری تربیت اجتماعی کودکان بر اساس آیات قرآن کریم [دوره 15، شماره 53، 1400، صفحه 42-57]

  • اسماعیلی، معصومه بررسی رابطه اضطراب کرونا با راهبردهای تنظیم شناختی هیجان، سرسختی روانی و تاب ‏آوری [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 16-28]

  • افشار، مهرناز طراحی نظام آموزشی سطوح مدیریتی شعب بانک پارسیان (روسا، معاونین و کاربران ارشد) مبتنی بر شایستگی [دوره 15، شماره 52، 1400، صفحه 17-32]

  • الله کرمی، آزاد بررسی نقش سواد رسانه ‏ای در پیش‏ بینی نگرش نسبت به یادگیری الکترونیکی دانشجویان و اساتید در ایام کرونا [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 85-97]

  • امامی، جلوه ارائه مدل استقلال دانشگاهی با رویکردهای دلیل گرا و علت گرا جهت کارایی دانشگاه [دوره 15، شماره 52، 1400، صفحه 127-146]

  • امجدی حور، جواد شناسایی شاخص ‏های آموزشی در دوران کرونا [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 41-50]

  • امیری، مهرناز بررسی رابطه اضطراب کرونا با راهبردهای تنظیم شناختی هیجان، سرسختی روانی و تاب ‏آوری [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 16-28]

  • اندیشمند، ویدا رابطه بین باورهای غیرمنطقی و مدیریت احساسات با قضاوت اخلاقی و کنترل کلاس با توجه به نقش میانجی افکار اضطرابی دبیران [دوره 15، شماره 53، 1400، صفحه 110-126]

  • ایطا، تینا مقایسة کیفیت زندگی، سلامت روان، ناگویی هیجانی و تحمل پریشانی در پرستارانِ بخش مراقبت‏ از بیماران کووید- 19 با پرستاران سایر بخش ‏ها [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 153-164]

ب

  • بختیارپور، زهرا رابطه نگرش معلمان نسبت به تغییر و فرسودگی شغلی در دوران کووید-19 با نقش واسطه‌ای پذیرش آموزش مجازی [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 143-152]

  • بختیارپور، سعید رابطه نگرش معلمان نسبت به تغییر و فرسودگی شغلی در دوران کووید-19 با نقش واسطه‌ای پذیرش آموزش مجازی [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 143-152]

  • بختیارپور، سکینه رابطه نگرش معلمان نسبت به تغییر و فرسودگی شغلی در دوران کووید-19 با نقش واسطه‌ای پذیرش آموزش مجازی [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 143-152]

  • بختیارپور، مریم رابطه نگرش معلمان نسبت به تغییر و فرسودگی شغلی در دوران کووید-19 با نقش واسطه‌ای پذیرش آموزش مجازی [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 143-152]

  • بختیاری، مریم رابطه نگرش معلمان نسبت به تغییر و فرسودگی شغلی در دوران کووید-19 با نقش واسطه‌ای پذیرش آموزش مجازی [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 143-152]

  • براتعلی، مریم طراحی و اعتبارسنجی برنامه‏های درسی زیباشناسانه مغزمحور [دوره 15، شماره 54، 1400، صفحه 114-125]

  • براتعلی، مریم چالش‌های نوپدید آموزش و تدریس در ایام کرونا از دیدگاه معلمان و مدیران مدارس ابتدایی [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 187-202]

  • برزگر بفرویی، مهدی بررسی رابطه توانایی‌های شناختی و ذهن‌آگاهی با خردمندی معلمان: نقش واسطه‌ای هیجانات مثبت [دوره 15، شماره 52، 1400، صفحه 88-99]

  • بشردوست، سیمین ارائه مدل برای پیش‌بینی اعتیاد به شبکه‌های اجتماعی بر اساس گرایش به شخصیت خودشیفته و نیاز به ارتباط با میانجی‌گری نیاز به تأییدطلبی در دانش‌آموزان [دوره 15، شماره 54، 1400، صفحه 68-79]

  • بلالی، منصور نقش واسطه ای سرسختی تحصیلی در رابطه بین باورهای تحصیلی ریاضی با اضطراب ریاضی در دانش آموزان [دوره 15، شماره 54، 1400، صفحه 104-114]

  • بهلولی چیچکلوی حاجی آقا، فرحناز اثربخشی آموزش هوش اخلاقی بر بهزیستی روان‌شناختی و اخلاق تحصیلی دانش ‏آموزان دختر در دوره همه‏ گیری کرونا [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 203-216]

  • بیانی، علی اصغر واکاوی مبانی و اهداف برنامه درسی آموزش مهارت‌های تفکر خلاق و انتقادی در دوره ابتدایی [دوره 15، شماره 53، 1400، صفحه 58-71]

  • بیگدلی، حسین تبیین علّی درگیری شغلی معلمان تربیت‌بدنی بر اساس جهت‏گیری هدف و هیجانات تدریس [دوره 15، شماره 53، 1400، صفحه 139-149]

پ

  • پاشاشریفی، حسن فراتحلیل تأثیر عوامل فردی، آموزشگاهی و خانوادگی در عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان دبیرستانی [دوره 15، شماره 54، 1400، صفحه 18-32]

  • پاشاشریفی، حسن فراتحلیل عوامل سازمانی اثرگذار بر کارایی و انگیزش معلمان [دوره 15، شماره 53، 1400، صفحه 72-82]

  • پرداختچی، محمدحسن طراحی مدل شایستگی جهت انتخاب مدیران ارشد در وزارت آموزش و پرورش: رویکرد کیفی [دوره 15، شماره 52، 1400، صفحه 111-126]

  • پیرجمادی، سحر بررسی تأثیر عوامل کالبدی بر توسعه ورزش دانش‌آموزی با نقش میانجی سرمایه انسانی [دوره 15، شماره 54، 1400، صفحه 91-102]

ت

  • تابع بردبار، فریبا بررسی رابطه اضطراب کرونا با راهبردهای تنظیم شناختی هیجان، سرسختی روانی و تاب ‏آوری [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 16-28]

  • ترابی پشت‌مخی، سیده نغمه نقش ادراک از محیط کلاس، خوش‌بینی تحصیلی و هیجان‌های تحصیلی در پیش‌بینی پیوند با مدرسۀ دانش‌آموزان دختر [دوره 15، شماره 52، 1400، صفحه 46-57]

  • تقوائی نیا، علی پیش ‏بینی اضطراب پژوهشی بر اساس کمک طلبی پژوهشی و خودکارآمدی پژوهشی در دوران شیوع ویروس کرونا [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 29-40]

ث

  • ثابت، مهرداد فراتحلیل عوامل سازمانی اثرگذار بر کارایی و انگیزش معلمان [دوره 15، شماره 53، 1400، صفحه 72-82]

ج

  • جاجرمی، محمود اثربخشی رویکرد روان-آموزشی تفکر انتقادی بر سازگاری و اضطراب اجتماعی دانش‌آموزان دختر [دوره 15، شماره 53، 1400، صفحه 98-109]

  • جلایی فر، سجاد شناسایی شایستگی های توسعه حرفه ای اعضای هیئت علمی تازه استخدام شده دانشگاه های دولتی شهر تهران [دوره 15، شماره 52، 1400، صفحه 58-72]

  • جلیلی شیشوان، علی تبیین علّی درگیری شغلی معلمان تربیت‌بدنی بر اساس جهت‏گیری هدف و هیجانات تدریس [دوره 15، شماره 53، 1400، صفحه 139-149]

  • جهانگیری، صادق تبیین مدل زمینه‌ای راهبردها و پیامدهای مزیت رقابتی مبتنی بر توانمندسازی اعضای هیات علمی و اساتید دانشگاه‌ها [دوره 15، شماره 54، 1400، صفحه 51-67]

چ

  • چرابین، مسلم تبیین مدل زمینه‌ای راهبردها و پیامدهای مزیت رقابتی مبتنی بر توانمندسازی اعضای هیات علمی و اساتید دانشگاه‌ها [دوره 15، شماره 54، 1400، صفحه 51-67]

  • چرامی، مریم اثربخشی رویکرد روان-آموزشی تفکر انتقادی بر سازگاری و اضطراب اجتماعی دانش‌آموزان دختر [دوره 15، شماره 53، 1400، صفحه 98-109]

ح

  • حائری، هایده ارائه مدل برای پیش‌بینی اعتیاد به شبکه‌های اجتماعی بر اساس گرایش به شخصیت خودشیفته و نیاز به ارتباط با میانجی‌گری نیاز به تأییدطلبی در دانش‌آموزان [دوره 15، شماره 54، 1400، صفحه 68-79]

  • حاتم پور، ابراهیم رابطه اضطراب کرونا و بهزیستی تحصیلی با میانجیگری امید تحصیلی در دانش‌آموزان [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 165-177]

  • حاتمی، مهسا رابطه نگرش معلمان نسبت به تغییر و فرسودگی شغلی در دوران کووید-19 با نقش واسطه‌ای پذیرش آموزش مجازی [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 143-152]

  • حجتی، محمد واکاوی مبانی و اهداف برنامه درسی آموزش مهارت‌های تفکر خلاق و انتقادی در دوره ابتدایی [دوره 15، شماره 53، 1400، صفحه 58-71]

  • حسنوند، فضل الله تدوین مدل علّی معناداری زندگی و احساس تنهایی بر اساس پریشانی روانی با نقش میانجی‎ گری جو عاطفی خانواده در افراد دارای تجربه رویارویی با همه‎ گیری کرونا ویروس [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 74-84]

  • حسنی آبیز، زهرا فراتحلیل عوامل سازمانی اثرگذار بر کارایی و انگیزش معلمان [دوره 15، شماره 53، 1400، صفحه 72-82]

  • حکیم زاده، رضوان مطالعه تطبیقی برنامه‌های درسی مرتبط با سواد خواندن و نوشتن در استرالیا و نیوزیلند؛ آموزه‌هایی برای نظام آموزشی ایران [دوره 15، شماره 53، 1400، صفحه 150-162]

  • حمیدی زاده، کتایون بررسی آموزش در کلاس ‏های چند پایه در همه ‏گیری بیماری کرونا: مطالعه موردی در استان مرکزی [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 120-132]

خ

  • خالق خواه، علی طراحی و اعتباریابی مدل تحقق صدای دانش ‏آموز بر اساس ادراک مدیران (با رویکرد آمیخته) [دوره 15، شماره 53، 1400، صفحه 5-22]

  • خالق خواه، علی بررسی تأثیر «بازخوردهای اصلاحی معلم» بر میزان اضطراب Covid-19 دانش ‏آموزان دختر مبتلا به افسردگی [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 63-73]

  • خسروی، دیمن پیش بینی رضایت تحصیلی از طریق ویژگی‌های مثبت شخصیتی با میانجی‌گیری خودتنظیمی هیجانی در دانش آموزان دختر [دوره 15، شماره 52، 1400، صفحه 73-87]

  • خلقتی، علی رابطه نگرش معلمان نسبت به تغییر و فرسودگی شغلی در دوران کووید-19 با نقش واسطه‌ای پذیرش آموزش مجازی [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 143-152]

  • خورسندی طاسکوه، علی مرور نظام‌یافته رهبری اثربخش در دانشگاه‌های علوم پزشکی [دوره 15، شماره 54، 1400، صفحه 5-18]

  • خوشنام، مژگان تجربه زیسته دانشجویان از جامعه‌پذیری دانشگاهی در دوران شیوع ویروس کووید 19 [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 178-186]

د

  • داوودی راد، دانیال طراحی و اعتباریابی الگوی کارآفرینی اجتماعی نظام آموزش عالی ایران [دوره 15، شماره 54، 1400، صفحه 33-50]

  • درتاج، زهره تدوین مدل علّی معناداری زندگی و احساس تنهایی بر اساس پریشانی روانی با نقش میانجی‎ گری جو عاطفی خانواده در افراد دارای تجربه رویارویی با همه‎ گیری کرونا ویروس [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 74-84]

  • درتاج، فریبا بررسی نقش سواد رسانه ‏ای در پیش‏ بینی نگرش نسبت به یادگیری الکترونیکی دانشجویان و اساتید در ایام کرونا [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 85-97]

  • درتاج، فریبرز نقش حمایت اجتماعی و رضایت از زندگی در پیش بینی فرسودگی تحصیلی [دوره 15، شماره 52، 1400، صفحه 7-16]

  • دلاور، علی شناسایی و اعتباریابی مؤلفه‏های تصمیم‌گیری مدیران آموزشی سازمان آموزش‏وپرورش [دوره 15، شماره 53، 1400، صفحه 23-41]

  • دهباشی، مهدی طراحی و اعتبارسنجی برنامه‏های درسی زیباشناسانه مغزمحور [دوره 15، شماره 54، 1400، صفحه 114-125]

ذ

  • ذبیحی، زهرا بررسی نقش تنظیم هیجان و تاب‏آوری در سازگاری تحصیلی و کیفیت زندگی دانش‏آموزان در دوران همه‏گیری کووید- 19 [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 133-142]

ر

  • راسخی رشخوار، محسن بررسی نقش تنظیم هیجان و تاب‏آوری در سازگاری تحصیلی و کیفیت زندگی دانش‏آموزان در دوران همه‏گیری کووید- 19 [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 133-142]

  • رجبیان ده زیره، مریم بررسی نقش سواد رسانه ‏ای در پیش‏ بینی نگرش نسبت به یادگیری الکترونیکی دانشجویان و اساتید در ایام کرونا [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 85-97]

  • رحمانی، جهانبخش طراحی و اعتبارسنجی برنامه‏های درسی زیباشناسانه مغزمحور [دوره 15، شماره 54، 1400، صفحه 114-125]

  • رحمتی، فرشته نقش میانجی انگیزش تحصیلی در رابطه بین باورهای هوشی و خودارزشمندی در میان دانش‌آموزان دختر [دوره 15، شماره 54، 1400، صفحه 126-136]

  • رحیم زاده کلاله، اعظم مرور نظام‌یافته رهبری اثربخش در دانشگاه‌های علوم پزشکی [دوره 15، شماره 54، 1400، صفحه 5-18]

  • رحیمیان، حمید شناسایی و اعتباریابی مؤلفه‏های تصمیم‌گیری مدیران آموزشی سازمان آموزش‏وپرورش [دوره 15، شماره 53، 1400، صفحه 23-41]

  • رحیمیان، حمید مرور نظام‌یافته رهبری اثربخش در دانشگاه‌های علوم پزشکی [دوره 15، شماره 54، 1400، صفحه 5-18]

  • رشادت جو، حمیده شناسایی نقش دانشگاه در ایجاد اکوسیستم نوآوری [دوره 15، شماره 52، 1400، صفحه 157-168]

  • رضایی شریف، علی نقش ادراک از محیط کلاس، خوش‌بینی تحصیلی و هیجان‌های تحصیلی در پیش‌بینی پیوند با مدرسۀ دانش‌آموزان دختر [دوره 15، شماره 52، 1400، صفحه 46-57]

  • رنجگر، بایرامعلی فراتحلیل تأثیر عوامل فردی، آموزشگاهی و خانوادگی در عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان دبیرستانی [دوره 15، شماره 54، 1400، صفحه 18-32]

  • روستائی، شیرین پیش ‏بینی اضطراب پژوهشی بر اساس کمک طلبی پژوهشی و خودکارآمدی پژوهشی در دوران شیوع ویروس کرونا [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 29-40]

ز

  • زاهد بابلان، عادل طراحی و اعتباریابی مدل تحقق صدای دانش ‏آموز بر اساس ادراک مدیران (با رویکرد آمیخته) [دوره 15، شماره 53، 1400، صفحه 5-22]

  • زاهد بابلان، عادل شناسایی شاخص ‏های آموزشی در دوران کرونا [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 41-50]

  • زرین جویی، محمد شناسایی نقش دانشگاه در ایجاد اکوسیستم نوآوری [دوره 15، شماره 52، 1400، صفحه 157-168]

  • زمانی کوخالو، لیلا اثربخشی آموزش صلح بر شایستگی تحصیلی و جهت‏گیری مثبت دانش‌آموزان نسبت به مدرسه [دوره 15، شماره 53، 1400، صفحه 83-97]

  • زین‌آبادی، حسن رضا شناسایی شایستگی های توسعه حرفه ای اعضای هیئت علمی تازه استخدام شده دانشگاه های دولتی شهر تهران [دوره 15، شماره 52، 1400، صفحه 58-72]

س

  • سازمند، طاهره تدوین و پیاده سازی رویکرد آموزش پاسخگو در مدل‌سازی کسب مرجعیت علمی در آموزش پزشکی [دوره 15، شماره 54، 1400، صفحه 152-163]

  • ساعت چیان، وحید تبیین مدل زمینه‌ای راهبردها و پیامدهای مزیت رقابتی مبتنی بر توانمندسازی اعضای هیات علمی و اساتید دانشگاه‌ها [دوره 15، شماره 54، 1400، صفحه 51-67]

  • سپاه منصور، مژگان اثربخشی آموزش صلح بر شایستگی تحصیلی و جهت‏گیری مثبت دانش‌آموزان نسبت به مدرسه [دوره 15، شماره 53، 1400، صفحه 83-97]

  • ستایش مهر، مهدیه طراحی مدل شایستگی جهت انتخاب مدیران ارشد در وزارت آموزش و پرورش: رویکرد کیفی [دوره 15، شماره 52، 1400، صفحه 111-126]

  • سجادیان، ایلناز نقش میانجی‏ احساس تنهایی در رابطه بین ترس از کرونا و حمایت اجتماعی ادراک‏شده با بهزیستی روان‌شناختی دانش‏آموزان پسر دوره متوسطه اول در دوره پاندمی کرونا [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 51-62]

  • سعدی مجد، قاسم رابطه نگرش معلمان نسبت به تغییر و فرسودگی شغلی در دوران کووید-19 با نقش واسطه‌ای پذیرش آموزش مجازی [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 143-152]

  • سلطانی، الهه شناسایی شاخص ‏های آموزشی در دوران کرونا [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 41-50]

  • سلطانی، امان اله رابطه بین باورهای غیرمنطقی و مدیریت احساسات با قضاوت اخلاقی و کنترل کلاس با توجه به نقش میانجی افکار اضطرابی دبیران [دوره 15، شماره 53، 1400، صفحه 110-126]

  • سلیمانی، فرشاد شناسایی مؤلفه‏های برنامه درسی معنوی با استفاده از روش مدل‏سازی ساختاری تفسیری [دوره 15، شماره 53، 1400، صفحه 127-138]

  • سلیمانی، نسیم مطالعه تطبیقی کتاب های علوم ابتدایی ایران و روسیه با رویکرد توجه به مهارتهای فرایندی [دوره 15، شماره 52، 1400، صفحه 100-110]

  • سهرابی، ظریفه رابطه اضطراب کرونا و بهزیستی تحصیلی با میانجیگری امید تحصیلی در دانش‌آموزان [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 165-177]

ش

  • شریعت نیا، کاظم واکاوی مبانی و اهداف برنامه درسی آموزش مهارت‌های تفکر خلاق و انتقادی در دوره ابتدایی [دوره 15، شماره 53، 1400، صفحه 58-71]

  • شریعتی، سید صدرالدین ارائه الگوی نظری تربیت اجتماعی کودکان بر اساس آیات قرآن کریم [دوره 15، شماره 53، 1400، صفحه 42-57]

  • شریفی، اصغر طراحی نظام آموزشی سطوح مدیریتی شعب بانک پارسیان (روسا، معاونین و کاربران ارشد) مبتنی بر شایستگی [دوره 15، شماره 52، 1400، صفحه 17-32]

  • شریفی، طیبه اثربخشی رویکرد روان-آموزشی تفکر انتقادی بر سازگاری و اضطراب اجتماعی دانش‌آموزان دختر [دوره 15، شماره 53، 1400، صفحه 98-109]

  • شریفی، نسترن فراتحلیل عوامل سازمانی اثرگذار بر کارایی و انگیزش معلمان [دوره 15، شماره 53، 1400، صفحه 72-82]

  • شهبازلو، فاطمه تأثیر آموزش با رویکرد تلفیقی علوم، فناوری، مهندسی و ریاضیات در بافتار انرژی خورشیدی بر نگرش و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دختر [دوره 15، شماره 54، 1400، صفحه 137-151]

  • شیخ الاسلامی، علی نقش ادراک از محیط کلاس، خوش‌بینی تحصیلی و هیجان‌های تحصیلی در پیش‌بینی پیوند با مدرسۀ دانش‌آموزان دختر [دوره 15، شماره 52، 1400، صفحه 46-57]

  • شیوندی چلیچه، کامران تحلیل محتوای کتب مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی بر اساس نظریه خرد وبستر [دوره 15، شماره 52، 1400، صفحه 147-156]

  • شیوندی چلیچه، کامران تدوین مدل علّی معناداری زندگی و احساس تنهایی بر اساس پریشانی روانی با نقش میانجی‎ گری جو عاطفی خانواده در افراد دارای تجربه رویارویی با همه‎ گیری کرونا ویروس [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 74-84]

ص

  • صائمی، حسن واکاوی مبانی و اهداف برنامه درسی آموزش مهارت‌های تفکر خلاق و انتقادی در دوره ابتدایی [دوره 15، شماره 53، 1400، صفحه 58-71]

  • صابری، هائیده ارائه مدل برای پیش‌بینی اعتیاد به شبکه‌های اجتماعی بر اساس گرایش به شخصیت خودشیفته و نیاز به ارتباط با میانجی‌گری نیاز به تأییدطلبی در دانش‌آموزان [دوره 15، شماره 54، 1400، صفحه 68-79]

  • صادقی، جمال نقش واسطه ای سرسختی تحصیلی در رابطه بین باورهای تحصیلی ریاضی با اضطراب ریاضی در دانش آموزان [دوره 15، شماره 54، 1400، صفحه 104-114]

  • صالحی، محمد ارائه مدل استقلال دانشگاهی با رویکردهای دلیل گرا و علت گرا جهت کارایی دانشگاه [دوره 15، شماره 52، 1400، صفحه 127-146]

  • صالحی، محمد تدوین و پیاده سازی رویکرد آموزش پاسخگو در مدل‌سازی کسب مرجعیت علمی در آموزش پزشکی [دوره 15، شماره 54، 1400، صفحه 152-163]

  • صیادپور، زهره نقش حمایت اجتماعی و رضایت از زندگی در پیش بینی فرسودگی تحصیلی [دوره 15، شماره 52، 1400، صفحه 7-16]

ض

  • ضامنی، فرشیده ارائه مدل استقلال دانشگاهی با رویکردهای دلیل گرا و علت گرا جهت کارایی دانشگاه [دوره 15، شماره 52، 1400، صفحه 127-146]

ط

  • طاهرزاده قهفرخی، سجاد رابطه اضطراب کرونا و بهزیستی تحصیلی با میانجیگری امید تحصیلی در دانش‌آموزان [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 165-177]

  • طباطبایی عدنان، الهام تبیین علّی درگیری شغلی معلمان تربیت‌بدنی بر اساس جهت‏گیری هدف و هیجانات تدریس [دوره 15، شماره 53، 1400، صفحه 139-149]

  • طبسی، معصومه بررسی نقش تنظیم هیجان و تاب‏آوری در سازگاری تحصیلی و کیفیت زندگی دانش‏آموزان در دوران همه‏گیری کووید- 19 [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 133-142]

  • طولابی، سعید مقایسة کیفیت زندگی، سلامت روان، ناگویی هیجانی و تحمل پریشانی در پرستارانِ بخش مراقبت‏ از بیماران کووید- 19 با پرستاران سایر بخش ‏ها [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 153-164]

ظ

  • ظهورپرونده، وجیهه تدوین مدل اضطراب کرونا در دانش ‏آموزان براساس ابعاد روان‌شناسی مثبت‏ گرا [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 110-119]

ع

  • عباس پور، عباس شناسایی و اعتباریابی مؤلفه‏های تصمیم‌گیری مدیران آموزشی سازمان آموزش‏وپرورش [دوره 15، شماره 53، 1400، صفحه 23-41]

  • عباس پور، عباس طراحی و اعتباریابی الگوی کارآفرینی اجتماعی نظام آموزش عالی ایران [دوره 15، شماره 54، 1400، صفحه 33-50]

  • عباسیان، حسین شناسایی شایستگی های توسعه حرفه ای اعضای هیئت علمی تازه استخدام شده دانشگاه های دولتی شهر تهران [دوره 15، شماره 52، 1400، صفحه 58-72]

  • عبداله پور، محمد آزاد پیش بینی رضایت تحصیلی از طریق ویژگی‌های مثبت شخصیتی با میانجی‌گیری خودتنظیمی هیجانی در دانش آموزان دختر [دوره 15، شماره 52، 1400، صفحه 73-87]

  • عبداله پور، محمد آزاد رابطه ذهن آگاهی با رضایت از زندگی در معلمان: بررسی نقش میانجی‏ گرانه سبک‏ های مقابله در رویارویی با اپیدمی کرونا [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 98-109]

  • عبداله میرزائی، رسول تأثیر آموزش با رویکرد تلفیقی علوم، فناوری، مهندسی و ریاضیات در بافتار انرژی خورشیدی بر نگرش و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دختر [دوره 15، شماره 54، 1400، صفحه 137-151]

  • عبدالهی، بیژن شناسایی شایستگی های توسعه حرفه ای اعضای هیئت علمی تازه استخدام شده دانشگاه های دولتی شهر تهران [دوره 15، شماره 52، 1400، صفحه 58-72]

  • عسکری، آزاده طراحی مدل شایستگی جهت انتخاب مدیران ارشد در وزارت آموزش و پرورش: رویکرد کیفی [دوره 15، شماره 52، 1400، صفحه 111-126]

  • عسکری، فرزانه مطالعه تطبیقی برنامه‌های درسی مرتبط با سواد خواندن و نوشتن در استرالیا و نیوزیلند؛ آموزه‌هایی برای نظام آموزشی ایران [دوره 15، شماره 53، 1400، صفحه 150-162]

  • عظیمی، سیدامین مطالعه تطبیقی کتاب های علوم ابتدایی ایران و روسیه با رویکرد توجه به مهارتهای فرایندی [دوره 15، شماره 52، 1400، صفحه 100-110]

  • علیخانی گله، مدینه طراحی و اعتبارسنجی برنامه‏های درسی زیباشناسانه مغزمحور [دوره 15، شماره 54، 1400، صفحه 114-125]

  • علی نژاد، سجاد بررسی تأثیر «بازخوردهای اصلاحی معلم» بر میزان اضطراب Covid-19 دانش ‏آموزان دختر مبتلا به افسردگی [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 63-73]

غ

  • غفاریان، حسین تدوین مدل اضطراب کرونا در دانش ‏آموزان براساس ابعاد روان‌شناسی مثبت‏ گرا [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 110-119]

  • غلامرضایی، سیمین بررسی رابطه توانایی‌های شناختی و ذهن‌آگاهی با خردمندی معلمان: نقش واسطه‌ای هیجانات مثبت [دوره 15، شماره 52، 1400، صفحه 88-99]

  • غیاثی ندوشن، سعید مرور نظام‌یافته رهبری اثربخش در دانشگاه‌های علوم پزشکی [دوره 15، شماره 54، 1400، صفحه 5-18]

ف

  • فاضلی، حسن شناسایی و اعتباریابی مؤلفه‏های تصمیم‌گیری مدیران آموزشی سازمان آموزش‏وپرورش [دوره 15، شماره 53، 1400، صفحه 23-41]

  • فلاحی، حسن رابطه بین باورهای غیرمنطقی و مدیریت احساسات با قضاوت اخلاقی و کنترل کلاس با توجه به نقش میانجی افکار اضطرابی دبیران [دوره 15، شماره 53، 1400، صفحه 110-126]

ق

  • قائمی، فاطمه تدوین مدل علّی معناداری زندگی و احساس تنهایی بر اساس پریشانی روانی با نقش میانجی‎ گری جو عاطفی خانواده در افراد دارای تجربه رویارویی با همه‎ گیری کرونا ویروس [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 74-84]

  • قدم‌پور، عزت‌اله بررسی رابطه توانایی‌های شناختی و ذهن‌آگاهی با خردمندی معلمان: نقش واسطه‌ای هیجانات مثبت [دوره 15، شماره 52، 1400، صفحه 88-99]

  • قدوسیان، بتول اثربخشی رویکرد روان-آموزشی تفکر انتقادی بر سازگاری و اضطراب اجتماعی دانش‌آموزان دختر [دوره 15، شماره 53، 1400، صفحه 98-109]

  • قنبری، سیروس تأثیر رهبری اخلاقی در اثربخشی سازمانی مدارس با نقش میانجی توانمندسازی روان‌شناختی و خلاقیّت معلّمان [دوره 15، شماره 53، 1400، صفحه 163-178]

ک

  • کامیابی، میترا رابطه بین باورهای غیرمنطقی و مدیریت احساسات با قضاوت اخلاقی و کنترل کلاس با توجه به نقش میانجی افکار اضطرابی دبیران [دوره 15، شماره 53، 1400، صفحه 110-126]

  • کاویانی، الهام شناسایی مؤلفه‏های برنامه درسی معنوی با استفاده از روش مدل‏سازی ساختاری تفسیری [دوره 15، شماره 53، 1400، صفحه 127-138]

  • کرم‌افروز، محمدجواد شناسایی مؤلفه‏های برنامه درسی معنوی با استفاده از روش مدل‏سازی ساختاری تفسیری [دوره 15، شماره 53، 1400، صفحه 127-138]

  • کرمی، امیر بررسی نقش تنظیم هیجان و تاب‏آوری در سازگاری تحصیلی و کیفیت زندگی دانش‏آموزان در دوران همه‏گیری کووید- 19 [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 133-142]

  • کریم زاده، معصومه رابطه ذهن آگاهی با رضایت از زندگی در معلمان: بررسی نقش میانجی‏ گرانه سبک‏ های مقابله در رویارویی با اپیدمی کرونا [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 98-109]

  • کریمی، فریبا شناسایی و ارائه شبکه مضامین مربی‌گری سازمانی برای مدیران دانشگاه‌ها [دوره 15، شماره 54، 1400، صفحه 80-90]

  • کریمی، محمد تبیین مدل زمینه‌ای راهبردها و پیامدهای مزیت رقابتی مبتنی بر توانمندسازی اعضای هیات علمی و اساتید دانشگاه‌ها [دوره 15، شماره 54، 1400، صفحه 51-67]

  • کوثری پور، محسن بررسی تأثیر عوامل کالبدی بر توسعه ورزش دانش‌آموزی با نقش میانجی سرمایه انسانی [دوره 15، شماره 54، 1400، صفحه 91-102]

  • کیامنش، علیرضا نقش حمایت اجتماعی و رضایت از زندگی در پیش بینی فرسودگی تحصیلی [دوره 15، شماره 52، 1400، صفحه 7-16]

ل

  • لائی، سوسن شناسایی مؤلفه‏های برنامه درسی معنوی با استفاده از روش مدل‏سازی ساختاری تفسیری [دوره 15، شماره 53، 1400، صفحه 127-138]

  • لطفی عظیمی، افسانه پیش‌بینی بی‌صداقتی تحصیلی بر اساس مجذوبیت تحصیلی، اهداف پیشرفت و باورهای ضمنی هوش در دوران شیوع کرونا ویروس [دوره 15، شماره 52، 1400، صفحه 33-45]

م

  • محسن پور، مریم اثربخشی بازی‏ درمانی مبتنی بر ارتباط والد-کودک بر تنظیم هیجان و نشاط ذهنی دانش‏آموزان با ناتوانی‏های یادگیری در شرایط همه‏گیری کووید  [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 5-16]

  • محمدپور، مهدی رابطه اضطراب کرونا و بهزیستی تحصیلی با میانجیگری امید تحصیلی در دانش‌آموزان [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 165-177]

  • محمدی، طاهره طراحی و اعتباریابی مدل تحقق صدای دانش ‏آموز بر اساس ادراک مدیران (با رویکرد آمیخته) [دوره 15، شماره 53، 1400، صفحه 5-22]

  • محمود فخه، هیمن اثربخشی آموزش هوش اخلاقی بر بهزیستی روان‌شناختی و اخلاق تحصیلی دانش ‏آموزان دختر در دوره همه‏ گیری کرونا [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 203-216]

  • محمودی، احمد بررسی تأثیر عوامل کالبدی بر توسعه ورزش دانش‌آموزی با نقش میانجی سرمایه انسانی [دوره 15، شماره 54، 1400، صفحه 91-102]

  • محمودیان، حسن روابط ساختاری ترس از بیماری کووید 19 با اضطراب کووید 19 و روش‌های مقابله: با نقش واسطه‌ای خشم [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 217-229]

  • مرادی، ندا نقش میانجی‏ احساس تنهایی در رابطه بین ترس از کرونا و حمایت اجتماعی ادراک‏شده با بهزیستی روان‌شناختی دانش‏آموزان پسر دوره متوسطه اول در دوره پاندمی کرونا [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 51-62]

  • مصطفوی، انسیه سادات اثربخشی بازی‏ درمانی مبتنی بر ارتباط والد-کودک بر تنظیم هیجان و نشاط ذهنی دانش‏آموزان با ناتوانی‏های یادگیری در شرایط همه‏گیری کووید  [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 5-16]

  • مصلح گرمی، مهدی شناسایی شاخص ‏های آموزشی در دوران کرونا [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 41-50]

  • مصلح گرمی، مهدی بررسی تأثیر «بازخوردهای اصلاحی معلم» بر میزان اضطراب Covid-19 دانش ‏آموزان دختر مبتلا به افسردگی [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 63-73]

  • معجونی، حسین تأثیر رهبری اخلاقی در اثربخشی سازمانی مدارس با نقش میانجی توانمندسازی روان‌شناختی و خلاقیّت معلّمان [دوره 15، شماره 53، 1400، صفحه 163-178]

  • معینی کیا، مهدی طراحی و اعتباریابی مدل تحقق صدای دانش ‏آموز بر اساس ادراک مدیران (با رویکرد آمیخته) [دوره 15، شماره 53، 1400، صفحه 5-22]

  • معینی کیا، مهدی بررسی تأثیر «بازخوردهای اصلاحی معلم» بر میزان اضطراب Covid-19 دانش ‏آموزان دختر مبتلا به افسردگی [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 63-73]

  • مقدم، زهرا روابط ساختاری ترس از بیماری کووید 19 با اضطراب کووید 19 و روش‌های مقابله: با نقش واسطه‌ای خشم [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 217-229]

  • مهدیان، حسین نقش میانجی انگیزش تحصیلی در رابطه بین باورهای هوشی و خودارزشمندی در میان دانش‌آموزان دختر [دوره 15، شماره 54، 1400، صفحه 126-136]

  • موسی زاده، زهره تبیین علّی درگیری شغلی معلمان تربیت‌بدنی بر اساس جهت‏گیری هدف و هیجانات تدریس [دوره 15، شماره 53، 1400، صفحه 139-149]

  • میرهاشمی، مالک فراتحلیل تأثیر عوامل فردی، آموزشگاهی و خانوادگی در عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان دبیرستانی [دوره 15، شماره 54، 1400، صفحه 18-32]

  • میرهاشمی، مالک طراحی نظام آموزشی سطوح مدیریتی شعب بانک پارسیان (روسا، معاونین و کاربران ارشد) مبتنی بر شایستگی [دوره 15، شماره 52، 1400، صفحه 17-32]

  • میروقشلاق، فریق رابطه اضطراب کرونا و بهزیستی تحصیلی با میانجیگری امید تحصیلی در دانش‌آموزان [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 165-177]

  • میگون‌پوری، محمدرضا طراحی و اعتباریابی الگوی کارآفرینی اجتماعی نظام آموزش عالی ایران [دوره 15، شماره 54، 1400، صفحه 33-50]

ن

  • نادی، محمدعلی شناسایی و ارائه شبکه مضامین مربی‌گری سازمانی برای مدیران دانشگاه‌ها [دوره 15، شماره 54، 1400، صفحه 80-90]

  • نبی پور، عصمت چالش‌های نوپدید آموزش و تدریس در ایام کرونا از دیدگاه معلمان و مدیران مدارس ابتدایی [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 187-202]

  • نعمتی، محمد علی شناسایی نقش دانشگاه در ایجاد اکوسیستم نوآوری [دوره 15، شماره 52، 1400، صفحه 157-168]

  • نعیمی، ابراهیم ارائه الگوی نظری تربیت اجتماعی کودکان بر اساس آیات قرآن کریم [دوره 15، شماره 53، 1400، صفحه 42-57]

  • نیازآذری، کیومرث تدوین و پیاده سازی رویکرد آموزش پاسخگو در مدل‌سازی کسب مرجعیت علمی در آموزش پزشکی [دوره 15، شماره 54، 1400، صفحه 152-163]

  • نیکدل، فریبرز پیش ‏بینی اضطراب پژوهشی بر اساس کمک طلبی پژوهشی و خودکارآمدی پژوهشی در دوران شیوع ویروس کرونا [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 29-40]

ه

  • همایونی، علیرضا نقش واسطه ای سرسختی تحصیلی در رابطه بین باورهای تحصیلی ریاضی با اضطراب ریاضی در دانش آموزان [دوره 15، شماره 54، 1400، صفحه 104-114]

ی

  • یاوری، هانیه پیش‌بینی بی‌صداقتی تحصیلی بر اساس مجذوبیت تحصیلی، اهداف پیشرفت و باورهای ضمنی هوش در دوران شیوع کرونا ویروس [دوره 15، شماره 52، 1400، صفحه 33-45]

  • یمینی، محمد نقش میانجی انگیزش تحصیلی در رابطه بین باورهای هوشی و خودارزشمندی در میان دانش‌آموزان دختر [دوره 15، شماره 54، 1400، صفحه 126-136]